close
loader
  • Bekijk extra vermogen
Bekijk extra vermogen

Renault Clio 1.5 dCi 106 pk III PH2 (2009-.. Ervaring

Edwin



Ik had nog geen week mijn nieuwe auto. Maar ik had nu eindelijk een auto met een turbo. Dus ik heb zo snel mogelijk me auto laten chippen. Er werd mij verteld dat ik de eerste 400 kilometer rustig aan moest doen. Nou oké, omdat dat beter is voor de auto. Maar daarna ging ik hem langzaam maar zeker uitproberen. Ik had nog niet heel veel ervaring met het standaard vermogen.. maar ik moet zeggen als je eenmaal rijdt en je trapt het pedaal goed in dan duurt t een paar milliseconde en dan schiet ie vooruit! Wat een kracht zit erin zeg! De tussenacceleratie is zeker verbeterd. Ook op de snelweg is dit zeker merkbaar: Je rijdt op de linker baan in afwachting totdat die ... auto voor je een keer naar rechts gaat, trapt het gas weer in en je gaat er met gemak en een leuke snelheid voorbij. Je hoeft hiervoor niet terug te schakelen. Zolang je op de 2000 toeren zit dan werkt de turbo goed mee en heb je er al een leuk profijt van. Wat betreft het verbruik kan ik weinig over zeggen. Voor mij is het een hele vooruitgang, maar dat komt meer doordat het een diesel is. T.o.v. me vorige benzineauto is het een groot verschil. Dus twijfelt u of u uw auto moet laten chippen?? Ik zeg doen! Is het niet voor het plezier dan weet ik eig wel zkr dat het ook een positief effect heeft op het verbruik!


Bekijk de specificaties van de Renault Clio 1.5 dCi 106 pk III PH2 (2009-2013)

Renault Clio 1.5 dCi 106 pk III PH2 (2009-2013) Rijervaringen

Smith Renault Clio 1.5 dCi 106 pk III PH2 (2009-2013)
Hier een kort verslag, nu circa 2,5 jaar na het tunen. De auto doet het... Lees meer
Henk Smith Renault Clio 1.5 dCi 106 pk III PH2 (2009-2013)
Beste mensen, De reacties op jullie site zijn voornamelijk over de ee... Lees meer

Chiptuning Methodes

Chiptuning Methodes

Welke Tuning?

Tuning
Tuning

Social Media