|
|
Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) Ervaring
Van der Vlag
Op de weg met een beladen aanhangwagen is het mij opgevallen dat ik al kan schakelen bij 2000 tpm en helemaal geen wegvallen van de toeren. Hier had ik voor de tuning wel eens last van. Zo zie je maar dat een beetje meer koppel/pk goede verandering kan brengen.
Bekijk de specificaties van de Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013)
Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) Rijervaringen
Leon Meijs | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Ben zeer tevreden Deskundig en klantgericht. Auto is merkbaar sneller ... Lees meer |
Louisse | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Mijn Peugeot RCZ trekt nu veel sneller op in alle versnellingen! Met de ... Lees meer |
M. Kluppel | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Jaarlijks rij ik met mijn Peugeot RCZ 2.0 HDI meer dan 60 duizend kilome... Lees meer |
Wessel L. | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Zonder moeite kan de caravan getrokken worden, het optrekken gaat minder... Lees meer |
Daan | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Ik zat in tweestrijd om het wel of niet te doen maar dacht opeens dat al... Lees meer |
Henry | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Een indrukwekkende verandering van het brandstof gebruik. Het dieselverb... Lees meer |
Klaas Heikema | Peugeot RCZ 2.0 HDi 163 pk (2010-2013) | |
Bij het chiptunen werd mij verteld dat er 29pk en 63 Nm bij zal komen en... Lees meer |